Näin viime yönä aivan ihanaa unta. Huomasin yhtäkkiä olevani raskaana neljännellä kuulla, eikä kukaan (minä mukaan lukien) ollut huomannut sitä, vaikka minulla olikin jo tosi iso vatsa.
Siinä sitten ihastelin ja nautiskelin olostani, kunnes yhtäkkiä vauva alkoi potkia. Voi sitä tunnetta :)
Vatsanahan läpi näki myös, että vauvalla oli sinisimmät silmät mitä olen koskaan nähnyt.
Olin niin ylpeä ja iloinen vatsastani, että halusin näytellä sitä kaikille.

Yöllä kun heräsin, mietin, että voinko kääntyä selälleni nukkumaan, kun minulla on näin iso maha jo. Sitten vasta tajusin, että se olikin unta. Niin todenmukaiselta se tuntui, että vähän harmitti herätä.

Ajattelin unessa (kun huomasin olevani raskaana), että eihän tämä nyt niin kauheaa ole. Että ehdin hyvin synnyttämään ennen häitä, joten häitäkään ei tarvinnut lykätä tämän vuoksi.

Voi, voisimpa palata tuohon uneen...