Joo, tossa järjestyksessähän noi on tulossa :)

Oon ihan intoo piukassa. Viime viikonloppuna mulla oli polttarit ja oli kyllä sitten maailman parhaat sellaiset. Olin puhunut jo kuukausia (ellen vuosia), että en halua polttareita laisinkaan, sillä en pidä nykyajan nolauspolttareista. Niinpä olin päättänyt järjestää ystävilleni sen sijaan saunaillan. No, kun aloin saunailtaa järjestellä sain kuulla, että polttareita minulle ollaan jo järjestämässä ja käskettiin vain ottaa rennosti.

Tiesin, että ystäväni ymmärtävät, etten halua "perinteisiä" polttareita, joten olin ihan rauhallisin mielin. Tiesin koska polttarit ovat tulossa ja sulhanen vielä paljasti kellonajankin, joten olin ihan rauhallisella mielin.

Polttarit alkoivat ihmisten valuessa meille aamupalalle ja jatkuivat yhdessäolon merkeissä koko päivän. Ystäväni olivat suunnitelleet juuri sopivasti yhteistä toimintaa, aikaa keskusteluille, perinteisiä morsiustaikoja ym... En olisi voinut pyytää ihanampaa viikonloppua.

Lauantain ja sunnuntain välinen yö siinä sitten katosi, enkä saanut minuuttiakaan unta, kun juttua riitti. Tämä kostautui myöhemmin, mutta oli se sen arvoista.

Ystäviä oli paikalla paljon enemmän kuin koskaan olisin voinut toivoa, vain yksi puuttui. Kaukaisimmat olivat tuleet tuhansien kilometrien päästä ja se herkisti kovasti.

Olen jo monta kertaa kiitellyt, mutta en usko, että koskaan voin kiittää tarpeeksi. En tajunnut kuinka ihania ystäviä minulla on, mutta nyt sen tiedän, enkä varmasti ota ketään heistä enää itsestään selvyytenä!!

Tänä viikonloppuna sitten sulhanen varastettiin omiin polttareihinsa ja odotan innolla raporttia huomenna, että kuinka on mennyt. Toivottavasti hänellä on myös yhtä hyviä kokemuksia kuin minulla on, vaikka hänen pottarinsa ovatkin enemmän "perinteiset".

Tänään sain myös hääpuvun valmiiksi (enää silittäminen puuttuu), joten yksi homma lisää tehtynä. Nyt on enää vähän koristeita tekemättä (ja niiden teon olenkin delegoinut tulevalle anopille ja kälylle) ja musiikit valitsematta. Voi olla että kohta alkaa jännittää, mutta vielä ei kuitenkaan.

Minun puoleltani vain yksi pariskunta ei vielä ole ilmoittautunut häihin, kaikki muut kutsutut tulevat. Olen niin onnellinen tästäkin! Sulhasen puolelta vielä muutama ilmoittautuminen puuttuu, mutta uskon, että polttareiden jälkeen nekin saadaan. Ihanaa, kun ajattelee kutsuvansa vain ne ihmiset, jotka oikeasti haluavat tulla paikalle (eli vain ihan läheisimmät ystävät ja sukulaiset) ja sitten huomaa olevansa oikeassa :)

Ihana ilma... kesä on täällä, mieli on iloinen ja voisin melkein itkeä, kun olen niin onnellinen!!